Jesteś tutaj
System zarządzania jakością według ISO 9001: 2015 w placówkach służby zdrowia oraz Wymogi standardów akredytacyjnych w placówkach ochrony zdrowia POZ
Wymogi standardów akredytacyjnych w placówkach ochrony zdrowia – POZ
- Przygotowanie Poradni do wizyty akredytacyjnej
- Omówienie wymogów standardów akredytacyjnych:
Czym jest akredytacja
Wszechstronność Opieki
Prawa Pacjenta
Poprawa Jakości
Bezpieczeństwo
Zespół Współpracowników
Dokumentacja Medyczna
Organizacja Jednostki
Infrastruktura
System zarządzania jakością według ISO 9001: 2015
w placówkach służby zdrowia
- Omówienie wymagań normy ISO 9001: 2015 pod kątem funkcjonowania różnego typu placówek służby zdrowia:
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne mające wpływ na funkcjonowanie placówki służby zdrowia.
- Zidentyfikowanie oczekiwań klientów współpracujących z placówkami służby zdrowia.
- Szacowanie zagrożeń i szans.
- Polityka jakości oraz szczegółowe cele jakościowe.
- Zarządzanie personelem.
- Nadzór nad infrastrukturą techniczną.
- Zarządzanie środowiskiem pracy.
- Świadczenie usług medycznych.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej w różnych placówkach służby zdrowia.
- Zasady nadzoru nad procedurami i instrukcjami.
- Nadzór nad usługą niezgodną ze szczególnym naciskiem na zdarzenia niepożądane.
- Przegląd zarządzania.
- Działania korygujące.
Prowadzący:
Paweł Miękus audytor wiodący systemów zarządzania jakością wg ISO 9001: 2000 (certyfikat rejestrowany w IRCA),
Dorota Zasowska Pełnomocnik ds. Jakości, dyplomowana pielęgniarka, trener. Od 15 lat wizytatorem Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przy Ministerstwie Zdrowia. Posiada wieloletnie doświadczenie pracy pielęgniarki. Kilkanaście lat pracowała w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 w Sosnowcu, gdzie również pełniła funkcję specjalisty ds. Jakości. W mikołowskim Centrum Zdrowia zajmowała stanowisko specjalisty ds. marketingu. Od 2015 r. jest Pełnomocnikiem Systemu Zarządzania Jakością i Akredytacji w Szpitalu Zakonu Bonifratrów sp. z o.o. w Krakowie.
Jest absolwentką Studium Medycznego w Warszawie. Ukończyła Wydział Pedagogiczny Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach na kierunku Opieka paliatywna. Ukończyła także studia podyplomowe Zarządzanie Jakością w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Zarządzanie organizacją w Ochronie Zdrowia w Wyższej Szkole Medycznej w Sosnowcu. Kompetencje trenerskie rozwijała w Szkole Trenerów „Metrum” w Katowicach. Przygotowanie praktyczne oraz merytoryczne posiada m.in. w obszarach: zarządzania jakością, zarządzania personelem, negocjacje, kontakt z mediami, etyka, mobbing – diagnoza problemu i pomoc, zarządzanie sytuacją kryzysową i pomoc poszkodowanym, zespół wypalenia zawodowego, kontakt z pacjentem paliatywnym, audyt wewnętrzny, zapobieganie korupcji.
Prowadzi szkolenia z zakresu jakości.
POCZĄTEK ZAJĘĆ:
Wykłady rozpoczynają się o godz. 09:00 dnia 18.09 - zakończenie około godz.14:00 dnia 19.09. Do hotelu zapraszamy dniu 17.09 w godzinach popołudniowych kolacja o godz.18:00
MIEJSCE:
Zakopane Hotel Skalny*** Pardałówka 3b
CENA:
Udział w szkoleniu 800zł netto*
Udział w szkoleniu wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem 1290zł netto *
Dopłata do pokoju 1 osobowego 140zł