Jesteś tutaj
Monitorowanie zdarzeń niepożądanych jako baza do tworzenia projektów poprawy jakości w oparciu o doświadczenia własne oraz System zarządzania jakością według ISO 9001: 2015 w placówkach służby zdrowia
Monitorowanie zdarzeń niepożądanych jako baza do tworzenia projektów poprawy jakości w oparciu o doświadczenia własne
oraz
System zarządzania jakością według ISO 9001: 2015
w placówkach służby zdrowia
Gdańsk 15-17 październik 2023r.
Monitorowanie zdarzeń niepożądanych jako baza do tworzenia projektów poprawy jakości w oparciu o doświadczenia własne
- Źródła pozyskiwania wiedzy o zdarzeniach niepożądanych w placówce
- Co to takiego zdarzenia niedoszłe
- System monitorowania zdarzeń niepożądanych – bezpieczne zgłaszanie
- Analiza zdarzeń niepożądanych – warsztaty
- Na bazie zdarzenia niepożądanego tworzenie projektów poprawy jakości – warsztaty
- Funkcjonowanie projektów - na podstawie cyklu Deminga
System zarządzania jakością według ISO 9001: 2015
w placówkach służby zdrowia
- Omówienie wymagań normy ISO 9001: 2015 pod kątem funkcjonowania różnego typu placówek służby zdrowia:
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne mające wpływ na funkcjonowanie placówki służby zdrowia.
- Zidentyfikowanie oczekiwań klientów współpracujących z placówkami służby zdrowia.
- Szacowanie zagrożeń i szans.
- Polityka jakości oraz szczegółowe cele jakościowe.
- Zarządzanie personelem.
- Nadzór nad infrastrukturą techniczną.
- Zarządzanie środowiskiem pracy.
- Świadczenie usług medycznych.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej w różnych placówkach służby zdrowia.
- Zasady nadzoru nad procedurami i instrukcjami.
- Nadzór nad usługą niezgodną ze szczególnym naciskiem na zdarzenia niepożądane.
- Przegląd zarządzania.
- Działania korygujące.
Prowadzący:
Paweł Miękus audytor wiodący systemów zarządzania jakością wg ISO 9001: 2000 (certyfikat rejestrowany w IRCA),
Dorota Zasowska Pełnomocnik ds. Jakości, dyplomowana pielęgniarka, trener. Od 15 lat wizytatorem Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przy Ministerstwie Zdrowia. Posiada wieloletnie doświadczenie pracy pielęgniarki. Kilkanaście lat pracowała w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 w Sosnowcu, gdzie również pełniła funkcję specjalisty ds. Jakości. W mikołowskim Centrum Zdrowia zajmowała stanowisko specjalisty ds. marketingu. Od 2015 r. jest Pełnomocnikiem Systemu Zarządzania Jakością i Akredytacji w Szpitalu Zakonu Bonifratrów sp. z o.o. w Krakowie.
Jest absolwentką Studium Medycznego w Warszawie. Ukończyła Wydział Pedagogiczny Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach na kierunku Opieka paliatywna. Ukończyła także studia podyplomowe Zarządzanie Jakością w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Zarządzanie organizacją w Ochronie Zdrowia w Wyższej Szkole Medycznej w Sosnowcu. Kompetencje trenerskie rozwijała w Szkole Trenerów „Metrum” w Katowicach. Przygotowanie praktyczne oraz merytoryczne posiada m.in. w obszarach: zarządzania jakością, zarządzania personelem, negocjacje, kontakt z mediami, etyka, mobbing – diagnoza problemu i pomoc, zarządzanie sytuacją kryzysową i pomoc poszkodowanym, zespół wypalenia zawodowego, kontakt z pacjentem paliatywnym, audyt wewnętrzny, zapobieganie korupcji.
Prowadzi szkolenia z zakresu jakości.
POCZĄTEK ZAJĘĆ:
Wykłady rozpoczynają się o godz. 09:00 dnia 16.10 - zakończenie około godz.14:00 dnia 17.10. Do hotelu zapraszamy dniu 15.10 w godzinach popołudniowych kolacja o godz.18:00
MIEJSCE:
Hotel Renusz – Gdańsk Sobieszewo ul.Nadwiślańska 56
CENA:
Udział w szkoleniu 850zł netto*
Udział w szkoleniu wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem 1390zł netto *
Dopłata do pokoju 1 osobowego 160zł
* dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw
ZGŁOSZENIA:
Wypełnione karty prosimy przesłać faksem na nr (22)2578629 lub (22) 292 38 50 Istnieje również możliwość przesłania zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej na adres:fic-szkolenia@data.pl
WPŁATY:
FIC Szkolenia – Ignacy Chruszczyński
Nr r-ku: mbank 79 1140 2004 0000 3002 2579 5347
Kontakt do Organizatora:
601 35 44 88